Θεωρητικό Πλαίσιο

Η έρευνα ICCS 2027 επικεντρώνεται σε έννοιες, στάσεις και συμπεριφορές που σχετίζονται με την πολιτότητα, όπως η αειφόρος ανάπτυξη, η μετανάστευση, η διαφορετικότητα, η κοινωνική αλληλεπίδραση στο σχολικό περιβάλλον, η ψηφιακή, η κοινωνική και η παγκόσμια πολιτότητα.

Η διεθνής έρευνα ICCS 2027 στοχεύει στο να βοηθήσει τις χώρες να:

- αντιμετωπίσουν τις νέες και επίμονες προκλήσεις της πολιτικής αγωγής και εκπαίδευσης για την πολιτότητα, σε διεθνές και περιφερειακό επίπεδο,

- δημιουργήσουν συγκρίσιμους δείκτες για τις γνώσεις των μαθητών και μαθητριών για την πολιτική αγωγή, τις στάσεις και την ενεργό εμπλοκή τους,

- παρακολουθούν τις τάσεις στα διεθνή αποτελέσματα, για τις χώρες που συμμετέχουν διαχρονικά στην έρευνα,

- λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με εκπαιδευτική πολιτική και πρακτική,

- διερευνήσουν τη συμβολή της εκπαίδευσης στην αειφόρο ανάπτυξη, 

- συμμετέχουν σε περιφερειακές έρευνες για τη διερεύνηση συγκεκριμένων θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος.

 

Περισσότερες πληροφορίες για την έρευνα ICCS μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: https://www.iea.nl/studies/iea/iccs